Miért vezessen be táv- és csoportmunka rendszert?

A táv- és csoportmunka rendszerek feladata a tudás, az információ, az adatok és dokumentumok kollektív megosztásának a támogatása. Segítségével a vállalati közösség minden tagja bárhonnan és bármikor elérheti a számára szükséges információkat, és együttműködhet a cég többi munkatársával – akár több száz vagy több ezer kilométer távolságból is. Mivel a változások a dokumentált információknak köszönhetően átláthatóan követhetők, így szinte nullára redukálhatjuk annak a lehetőségét, hogy valakinél elakad egy fontos információ. A kontrollált folyamatoknak köszönhetően egyetlen felületen valósul meg a munkatársak hatékony együttműködése, így vállalatunk belső kommunikációját eredményesebb mederbe terelhetjük.

Amitől igazán könnyű és hatékony lesz a közös munka.

1

Információmegosztás

Adat- és információcsere elektronikusan! Hírmegosztás, hozzászólás, véleményezés, új ötletek és fájlok megosztása korlátlanul.

2

Kereshető információ

Különböző paraméterek megadásával kereshetünk a feladatok, munkafolyamatok és a dokumentumok között, de akár utóbbiak tartalmában is.

3

Elektronikus dokumentumkezelés

A nem elektronikusan keletkező dokumentumokat (pl. számlák, levelek) ezentúl elektronikusan tárolhatja, kezelheti.

4

Dokumentummegosztás

A munkatársak számára a teendőikhez szükséges dokumentumok a megfelelő jogosultságok birtokában bármikor hozzáférhetők.

5

Kontrollált feladatvégzés

A kiosztott és elvégzett feladatok státusza nyomon követhető, a munkatársak pedig könnyedén megtekinthetik az aktuális határidős feladataikat.

6

Változáskövetés

Lehet változás egy projektben, a kiosztott vagy kapott feladatokban, vagy a dokumentumok tartalmában, a résztvevő felek azonnal értesülnek majd róla!

7

Munkacsoportok

A kollégák egy tetszőleges csoportját definiálhatjuk munkacsoportként, így később az őket érintő projekteket, teendőket egy munkacsoport alatt kezelhetjük.

8

Chat

Azonnali információmegosztás akár több munkatárs bevonásával is, mellyel csökkentheti vállalata kommunikációs költségeit.

9

E-mail

Az e-mailek kezelése a rendszerbe importálható, ahonnan e-mailküldés is kezdeményezhető.

10

Automatikus emlékeztetők

Nem kell amiatt aggódni, hogy valami elfelejtődik! A kritikus határidőkre – feladatok, munkafolyamatok – automatikus emlékeztetők figyelmeztetnek.

11

Projektkommunikáció

Tartsa kontroll alatt a projekteket! Egyetlen platformon menedzselheti a projektekkel kapcsolatos dokumentációt, feladatvégzést és a nélkülözhetetlen kommunikációt is.

12

Aszinkron munkavégzés

A munkacsoportok és a telephelyek között hatékony együttműködés valósul meg, függetlenül a térbeni és időbeni távolságoktól.

13

Jogosultságkezelés

Az egyes információkhoz, hírekhez, dokumentumokhoz csak az arra illetékes munkatársak férhetnek hozzá.

14

Távoli elérés

Helytől függetlenül, mobilalkalmazás segítségével bárhonnan elérheti a munkájához szükséges információkat.

15

Új kollégák bevonása

Soha nem volt ilyen könnyű az új kollégák bekapcsolása a vállalat vérkeringésébe. Néhány gombnyomással visszamenőleg megoszthatja velük a fontos információkat!

Mikor érdemes csoportmunka-támogató
rendszer bevezetésén elgondolkodnia?

  • Ha gondot okoz a munkavégzésben, hogy a kollégák egymástól távol, több telephelyen dolgoznak;
  • Ha úgy érzi, hogy a meetingek, a telefonhívások és az e-mailezés már nem vezetnek célra a projektmenedzsmentben;
  • Ha nehézkes vállalatánál az információáramlás, problémák vannak a vállalati belső kommunikáció terén;
  • Ha nincs egységes platform cégénél a projektkommunikáció és projektdokumentáció kezelésére,
  • Ha vezetőként nem tudja nyomon követni a kiosztott feladatok státuszát;
  • Ha munkatársai számára kihívást jelent a változások (dokumentum, feladat, információ) kezelése.

Táv- és csoportmunka megoldásunk

Ismerje meg bixbit szoftverünkben rejlő lehetőségeket!
Határtalan együttműködés felesleges e-mailek, meetingek és telefonbeszélgetések nélkül!

bixbit-logo_mini

4in1 csoportmunka- és
munkafolyamat-támogató rendszer

Olvassa el ügyfelünkkel
készített esettanulmányunkat!

Korlátozott hozzáférés a kritikus információkhoz, kezelhetetlen e-mail mennyiség, kontrollálatlan vállalati folyamatok és átláthatatlan megrendelés-kezelés. Ezekkel a problémákkal küzdött ügyfelünk a szoftver bevezetése előtt. Ha kíváncsi rá, hogyan zajlik egy táv- és csoportmunka rendszer bevezetése és hogyan változott meg ügyfelünknél a napi ügyvitel a csoportmunka-támogató szoftver használata óta, akkor töltse le esettanulmányunkat!

referenciakep-design

Ügyfél: Prim-Vol Trade Kft.

Iparág: gépjárműipar, kereskedelem

Megoldás: bixbit

Pályázzunk együtt sikeresen táv- és
csoportmunka rendszer bevezetésére!